Bienvenue ! I'm happy visits my blog, and I hope for the next visiting.. Merci d'avance :)

. visitor number .

. about me .

this is me . just an ordinary girl . I was born with an amazing name, Ayunda Sri Wahyuningrum and Alhamdulillah had a good condition until now.. please call me Ayunda, Ayu, Ayyayy, Ayy or whatever that it is proper for me to hear.. may be only it that I can describe to you.. no more.. just wanna say, nice to know you all.. :)

. . .

. . .

Twitter icon

My Tweets

Loading..

. followers .

Friday, January 28, 2011

art shapes

"tomatoooo, aku tidak bisa hidup tanpamu.. jangan tinggalkan aku.. aku mohoooonnn...", "tapi keretaku sudah datang oranyeeee, tolong biarkan aku pergi.."

"wadooooohhhh, aernya abisss.... aaaaaaarggghhhhh.....gimana iniiii ???"
-unique glass-

indahnya tempat tinggalku.. ^^

"maap ya ceman-cemaaannn, aku kebelet pipis nihhh..."

"yuhuuuuu.... luluran dulu deh yeee..."

"uuuhhh unyuuuu....."

"errrrgggg....."

"okeeeyyy domba-dombaku, jangan ada yang berisik, sekarang dengarkan petunjuk dariku, dan kita akan memulai study tour ini.." , "mbeeeeeeee......."

"huff huff huff...... jebuuuurrrr...."

"tolong bebaskan aku.. aku tidak bersalah atas ini semua.. kalian tidak punya cukup bukti mengenai hal ini.. pliss, aku mohoooonnn..."

No comments:

Post a Comment

. status .

octobre, l'arc en ciel, wow!!

. my shoutbox .

. . .

<a href=http://zawa.blogsome.com>Zawa Clocks</a>

. translate .