Bienvenue ! I'm happy visits my blog, and I hope for the next visiting.. Merci d'avance :)

. visitor number .

. about me .

this is me . just an ordinary girl . I was born with an amazing name, Ayunda Sri Wahyuningrum and Alhamdulillah had a good condition until now.. please call me Ayunda, Ayu, Ayyayy, Ayy or whatever that it is proper for me to hear.. may be only it that I can describe to you.. no more.. just wanna say, nice to know you all.. :)

. . .

. . .

Twitter icon

My Tweets

Loading..

. followers .

Wednesday, August 17, 2011

momen MPA yang paling dikenang

hal kocak yang sampe sekarang gue inget itu ketika tau bahwa yel jurusan gue pas MPA adalah :

pake lagunya Doraemon yaaaa !!!!




ku disuruh begini
ku disuruh begitu
bikin ini bikin itu banyak sekali
semua semua semua harus dikerjakan
harus dikerjakan demi ikut MPA
aku ingin cepat pulang ; sampai di rumaaaahhh
hai , maru-maru UNJ !!
LA LA LA , aku senang sekaliii , ikut MPA~~
  

entah dapet ide dari mana , beberapa temen (jurusan Matematika) gue membuat yel seperti itu .. hahahh .. K-E-R-E-N weeeeyyyy.........  


#mengenangsatutahunyanglalu..

No comments:

Post a Comment

. status .

octobre, l'arc en ciel, wow!!

. my shoutbox .

. . .

<a href=http://zawa.blogsome.com>Zawa Clocks</a>

. translate .